جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 374298
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
تشییع شهدا

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین از تشییع پیکر چهار شهید عزیز در روز ۲۲ اسفندماه خبر داد.

سرهنگ مهدی طاهرخانی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با گرامیداشت روز راهیان نور (20 اسفند ) به تاثیر گزاری این اردوها در جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه راهیان نور در چند سال اخیر مورد استقبال آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان قرار گرفته وحضور طلاب وروحانیون در یادمانهای 8 سال دفاع مقدس می تواند مطالبی ارزشمند از فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان را به مردم بویژه جوانان منتقل کند.

وی در ادامه از تشییع 4 شهید در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و بیان داشت: پیکر شهیدان عین الله کلهر وسعید بنایی پس از 30 سال از طریق آزمایشات دی ان ای توسط مرکز ژنتیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی شده اند و 2 شهید گمنام  18 و20 ساله هستند که در جزیره مجنون و فکه تفحص شده اند.

وی ادامه داد: استقبال از این کبوتران خونین بال، روز شنبه 22 اسفند از مقابل صدا وسیمای مرکز قزوین و وداع با آنان در حسینیه شهید مطهری سپاه پاسداران برگزار خواهدشد.

وی تصریح کرد: شهید کلهر ودو شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهر ا (س) از مقابل امام زاده اسماعیل تشییع خواهند شد و شهید بنایی نیز در عصر روز شهادت حضرت، در زادگاهش (شهرک مدرس شهرستان بویین زهرا ) به خاک سپرده خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha