جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه/ مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه قزوین، از جواب دادن به بیش از ۱۰۰ هزار سئوال و شبهه دینی به صورت تلفنی و مکتوب، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین در جمع کارشناسان و کارکنان این مرکز ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند آنان از پاسخگویی به بیش از 100 هزار سئوال وشبهه دینی مردم استان به خصوص نسل نوجوان وجوان خبر داد.

وی با اشاره به تاسیس مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی قزوین در سال ۱۳۸۲، افزود: این مرکز در طول ۱۳ سال گذشته توانسته پاسخگویی تلفنی و مکتوب سئوالات و شبهات دینی اقشار مختلف مردم باشد.مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه قزوین

مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه قزوین با اشاره به طرح های اجرا شده و یا در حال اجرا، بیان داشت: در طرح "نخبگان"، دانش آموزان نخبه با حضور در این مرکز سیر مطالعاتی در زمینه خداشناسی و سبک زندگی را می گذرانند. طرح "اسوه" ویژه آموزش معلمان و مربیان آموزش و پرورش نیز در حال اجراست که خوشبختانه مورد استقبال قرارگرفته است.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: طرح "ارتباط با اولیا دانش آموزان و مسئولین مدارس" در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت های زندگی از سوی مربیان مرکز مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی نیز اجرا شده و در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تعداد  40 نفر از روحانیون در این مرکز در حال فعالیت بوده وبخش پاسخگویی به شبهات وسئوالات دینی خواهران نیز در مدرسه علمیه کوثر در حال فعالیت می باشند.

مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین به ارزیابی های صورت گرفته اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در ارزیابی های صورت گرفته از این مرکز، میزان رضایتمندی بسیار بالای می باشد.

حجت الاسلام ذوالفقاری یادآور شد: مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین، از مراکز قدیمی در سطح کشور است که توانسته برنامه های مختلف فرهنگی واجتماعی را برای خانواده ها به ویژه زوج های جوان اجرا کند.

مدیر مرکز پاسخگویی به سئوالات دینی حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: جوانان، سرمایه های ملی کشورند و مربیان و مبلغان در رابطه با تقویت ابعاد معنوی دینی و تربیتی آینده سازان، وظیفه سنگینی به عهده دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha