شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه/امام جمعه گناباد باتاکید بر همکاری حوزه و آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون در مدارس، موجب افزایش معرفت دینی دانش آموزان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گردهمایی ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش گناباد ضمن تشكر از مسئولين این نهاد در رابطه با فراهم نمودن امكانات مناسب براي برگزاري نماز جماعت در مدارس اظهار داشت : زمينه سازي براي نهادينه كردن نماز در جامعه و بخصوص دانش آموزان اجر و پاداشي بي شمار براي متوليان آن دارد.

وی با توصيه به ائمه جماعات مدارس گفت: در مابین نماز در حد دو دقيقه يك حديث كوتاه و آموزنده و متناسب با سن دانش آموزان با بیان رسا و جذاب بسیار مفید است .

امام جمعه گناباد اظهار داشت : خوشبختانه با همکاری خوبی که در بین حوزه های علمیه گناباد و آموزش و پرورش برقرار شده است شاهد ورود تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان با استعداد به حوزه های علمیه شهرستان هستیم ، و در مقابل حوزه علمیه توانسته است با حضور در مدارس تغییرات فرهنگی خوبی ایجاد نمایند.

وی تعداد مدارسی که در آنها نماز جماعت با حضور روحانی برگزار می شود را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : در حال حاضر براساس آمار در بیش از 92 آموزشگاه درسطح شهر گناباد نماز جماعت با حضور روحانی و شرکت پرشور دانش آموزان برگزار می شود.

حجت الاسلام  حسن صادقی نسب طرح پیوند دانش آموزان با مساجد را یکی دیگر از طرح های موفق در حال اجرا در گناباد معرفی کرد و تصریح کرد: بيش از ده هزار كارت بين دانش آموزان توزيع كه با حضورشان در مساجد علاوه بر استفاده از مراسم پر فيض نماز جماعت اول وقت ، هدايايي را هم دريافت مي كنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha