پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از اجرای بیش از ۷۲ برنامه قرآنی در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

حجت الاسلام عباس نظری در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در استان قزوین برگزار خواهد شد که برنامه های قرآنی بخشی از این برنامه ها می باشد که دارالقرآن اداره کل تبلیغات با همکاری ادارات تابعه شهرستان ها اجرای این برنامه ها را در طول این دهه پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: در سطح استان و موسسات قرآنی استان قزوین بیش از 72 برنامه قرآنی توسط ستاد قرآنی دهه مبارک فجر تنظیم شده و اجرایی خواهد شد و تلاش شده تا در اجرای این برنامه‌ها از مشارکت همگانی موسسات و فعالان قرآنی در استان و شهرستانها بهره‌مند شویم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: در اجرای برنامه های قرآنی سعی شده تا تنوع این برنامه ها در برنامه‌های قرآنی با استفاده از قاریان و مفسران برتر استان در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: اجرای بیش از 22 برنامه قرآنی در 22 خانه قرآن شهرستان تاکستان از جمله برنامه های شاخص دهه فجر استان خواهد بود که برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات حفظ جزء 30 از مهم‌ترین این برنامه ها می باشد.

وی در پایان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، نشست روشنگری و گفتمان های دینی با حضور فعالان قرآنی و جلسات تفسیر از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی  قزوین در دهه مبارکه فجر خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha