چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در دهه فجر امسال 72 مراسم محوری در مساجد و هیئات مذهبی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده با تشریح فعالیت‌های این اداره در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌ها با تاکید بر مشارکت تشکل‌های مذهبی و مردمی بودن فعالیت‌ها اجرا می‌شود.

وی از اعزام مبلغ دینی برای بیان دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و پرونده سیاه دوران ستمشاهی به روستاهای قم خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی روستاهایی که دارای روحانی مستقر و خوداستقرار هستند، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، دیدار با خانواده معظم شهدا توسط روحانیون مستقر و ائمه جماعات مساجد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تکریم از جانبازان و ایثارگران و همچنین برگزاری جلسات گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن را از دیگر برنامه‌های این دهه ذکر کرد.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 72 برنامه محوری ویژه گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی ویژه بانوان، برگزاری شب شعر انقلاب توسط کانون مداحان و شاعران آئینی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، انجام تبلیغات محیطی با بهره مندی از جملات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، بارگذاری مقالات در فضای مجازی و سایت اداره کل با موضوع حدوث و بقاء انقلاب اسلامی و... از دیگر برنامه‌هایی است که حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده به آنها اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha