یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آذربایجان غربی

حوزه / رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به ارومیه برای شرکت در مراسم گرامیداشت هفته وحدت خبر داد.

عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهارداشت: شنبه 20 دیماه سال جاری، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در راس هئیتی با همراهی 12 نماینده آذربایجان‌ غربی در مجلس شورای اسلامی، به ارومیه سفرمی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر دکتر لاریجانی، در راستای گرامیداشت هفته وحدت و نیز شرکت در همایش «وحدت و امنیت» که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می ‌شود، صورت می گیرد. همچنین در حاشیه این سفر رییس مجلس شورای اسلامی با روحانیون و علمای اهل تسنن ارومیه نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با مراجع تقلید قم در راستای تقویت مبانی وحدت، افزود: در واقع این دیدار به نوعی پاسخ به حرکت ارزشمند اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس و تقویت پایه های وحدت بین برادران اهل شیعه و سنت بود.

وی با تاکید بر اینکه وحدت، اساس ایمان و تقویت اسلام  بوده و اهداف رسول گرامی اسلام (ص) را تقویت می‌کند، گفت: قطع به یقین روزی می‌رسد که بنا به فرموده مقام معظم رهبری امت واحده را تشکیل دهیم و تمام آرزوها و اقدامات جریانات تکفیری و حامیان آن‌ها را که به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند، خنثی می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha