پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقتدایی استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان تاکید کرد: ملت ایران باید همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده و آن را به نسل های دیگر منتقل کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عبدالحسین مقتدایی، امروز در کنگره بین المللی شهدای جهاد عشایر، در اهواز، گفت: تجمع امروز بیانگر عظمت، گستردگی و عمق کاری است که مورد توجه همه بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری است.

 وی، خوزستان را دیار عاشقان و دلیرمردان نیک روزگار عنوان کرد و ابراز داشت: سلحشوری های عشایر عرب در 100 سال پیش با تبعیت از علما و روحانیون، تا امروز ادامه داشته و حضور شهدای مدافع حرم همچون "دریساوی"، "حزباوی" و "تقوی" مهمترین دلیل اثبات این ادعاست.

 مقتدایی، با بیان این که عشایر، مایه افتخار و مباهات خوزستان هستند، به سه رنگ پرچم مقدس ایران اشاره کرد و اظهار داشت: رنگ پرچم ما بیانگر وحدت ملی و نشان آن، نشانه دیانت و عامل وحدت همه ملت ایران از هر قبیله‌ و طایفه‌ای است.

 استاندار خوزستان با تأکید بر این که ما به دنبال احیای افتخارات عشایر غیور هستیم، افزود: یکی از زیبایی های این کنگره حضور عشایر و اقوام مختلف، جهت تبریک به قوم عرب به خاطر ایثارگری و سلحشوری های آنان در یکصد سال پیش است.

مقتدایی، خوزستان را سرزمین وحدت و یکپارچگی عشایر خواند و گفت: به یقین، حضور و همزیستی عشایر و مردم از قومیت های مختلف نشان از وحدت و یکپارچی آنهاست که باید این اتحاد را ارج نهیم.

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود، با بیان این مردم خوزستان همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده و آن را به نسل های دیگر منتقل می کنند، اظهار داشت: به راستی که اگر روحیه استکبار ستیزی در مردم به ویژه جوانان این نسل از انقلاب نمود پیدا نمی کرد، ما امروز شاهد چنین کنگره عظیمی نبودیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha