جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اباذر بیگی

حوزه/ همگرایی و همدلی در اجرای برنامه های دهه فجر می تواند در ترویج آموزه های اسلامی، نهادینه سازی روحیه استکبار ستیزی در جوانان و نوجوانان و انتقال پیام های انقلاب بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تشریح برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: افتتاح 36 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی 3 شهرستان ارومیه، خوی و میاندوآب از جمله این برنامه هاست.

وی برگزاری مسابقه پیامکی با محوریت انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های اجرایی نام برد و افزود: اعزام مبلغ به کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان، تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و تجدید خاطره در مساجد و مدارس، برگزاری گفتمان های بصیرت و ولایت در طول دهه فجر و ...از برنامه هایی است که با همکاری سایر ادارات و نهادهای دولتی در سطح استان و دانشگاه ها، مساجد و مدارس اجرایی می شود.

مسئول کمیته مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: علاوه برچاپ و توزیع ویژه نامه تسنیم در کانون های مساجد، طرح "والفجر" نیز با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، در مساجد شهری و روستایی  با هدف ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام بیگی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی و انقلابی بسیج، در راستای تشریح فرهنگ مقاومت و روحیه انقلابی و اجرای ویژه برنامه "ده شب، ده مسجد" با همکاری روحانیون مستقر در مساجد از دیگر برنامه های کمیته مساجد می باشد.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان غربی افزود: برگزاری همایش تجلیل از آمرین امربه معروف و نهی از منکر مساجد، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و روحانیون مستقر و طرح هجرت و ... از دیگر برنامه در ایام دهه فجر انقلاب است.

وی در پایان تصریح کرد: همگرایی و همدلی در اجرای برنامه های دهه فجر می تواند در ترویج آموزه های اسلامی، نهادینه سازی روحیه استکبار ستیزی در جوانان و نوجوانان و انتقال پیام های انقلاب بسیار موثر باشد.

 

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha