یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قریشی ارومیه

حوزه/ پایبندی به نظام و ولایت فقیه نقطه اشتراک مردم و گروه ها با هر گرایش و سلیقه سیاسی بوده و مانع تفرقه و اختلاف می شود، لذا باید با وحدت و همدلی، راه های نفوذ دشمن را ببندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، شامگاه سه شنبه در مراسم «ضیافت یاوران انقلاب» که با حضور فعالان سیاسی و انقلابیون، در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهارداشت: نظام اسلامی حاصل تلاش های پیامبراکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی است و امروز به دست ما رسیده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، همدلی و اتحاد مردم را از مهمترین اصول نظام جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی در سایه پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های دین مبین اسلام میسر خواهد بود.

وی، رعایت اصول و چارچوب های اساسی را در نظام جمهوری اسلامی ضروری دانسته و ابراز داشت: پایبندی به نظام و ولایت فقیه نقطه اشتراک همه مردم با هر گرایش و سلیقه سیاسی بوده و مانع تفرقه و اختلاف می شود، لذا باید با وحدت و همدلی، راه های نفوذ دشمن را ببندیم.

امام جمعه ارومیه، نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را عامل اتحاد و همبستگی عنوان کرد و افزود: هرکس نسبت به نظام مقید نباشد، در حاشیه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha