دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس خورشیدی

حوزه/ مدیربیمه پاسارگاد منطقه شمالغرب کشور گفت: رسانه حوزه معیارهای اصیل و پررنگ اخلاقمداری و احترام به مخاطب را تبیین و الگوسازی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، عباس خورشیدی، مدیربیمه پاسارگاد منطقه شمالغرب کشور، در ادامه بازدید شخصیت ها و مسئولین استانی از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی، در این غرفه حضور یافت.

وی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارداشت: رعایت اصل امانتداری، اخلاق مداری، احترام به مخاطب و اهتمام در جهت ارتقاء سطح جامعه از جمله معیارها و شاخصه های مهمی است که رسانه حوزه به عنوان الگو و پیشرو در این  زمینه می تواند اثرگزار و پویا عمل کند.

وی تلاش حوزه های علمیه در راستای تقویت مبانی دین را ستودنی و فعال عنوان کرد و افزود: منعکس نمودن اخبار و اقدامات طلاب در زمینه نشر علم دینی و معارف اسلامی از طریق رسانه تخصصی نقش بسزایی در جذب مخاطب دارد.

مدیر بیمه پاسارگاد منطقه شمالغرب کشور تصریح کرد: کمک در جهت ارتقاء توان حوزه های علمیه در ابعاد تبلیغی و آموزشی می تواند جهش و رشد حوزه های علمیه را تضمین کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha