سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه/ غرفه خبرگزاری «حوزه»، در هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان آذربایجان غربی، پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان آذربایجان غربی، با حضور استاندار، مسئولان دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه، در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واقع در ارومیه، بلوار باهنر افتتاح شد.

این نمایشگاه  در ۶۰ غرفه شامل خبرگزاری ها، وب سایت های خبری استان و نشریات محلی و نمایندگی نشریات سراسری است که از امروز آغاز بکار کرده و تا 28 بهمن ماه برپا می باشد.

خبرگزاری حوزه(حوزه نیوز) به عنوان ارگان رسمی رسانه ای حوزه های علمیه کشور نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه، پذیرای عموم بازدیدکنندگان می باشد.

انعکاس مستمر و بهنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های ارتباط جمعی کشور؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامي و ديني؛ اعزام تیم خبری به استان‌های مختلف و تهیه گزارش از مدارس علميه و مراکز حوزوی و گفتگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور؛ پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفتگوي اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه تشیع، نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان، از اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری بوده است

بازدیدکنندگان می توانند با بازدید از غرفه خبرگزاری رسمی «حوزه» با فرایند اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی آشنا شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha