دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله شبستری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: در شرایطی که هنوز رژیم ستمشاهی ریشه کن نشده بود و اطمینانی هم برای سقوط آن وجود نداشت، نیروی هوایی با لبیک به ندای امام راحل، افتخار آفرید و به صفوف انقلابیون پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، به مناسبت روز نیروی هوایی، با حضور در پایگاه دوم شکاری و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشتند: 19 بهمن نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی دادامه داد: در شرایطی که هنوز رژیم ستمشاهی ریشه کن نشده بود و اطمینانی  هم برای سقوط آن وجود نداشت، نیروی هوایی با لبیک به ندای امام راحل، افتخار آفرید و به صفوف انقلابیون پیوستند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سبقت در بصیرت و پیمودن مسیر ارزش های اسلامی و حرکت های انقلابی را امتیازی بزرگ دانسته و گفت: قرآن کریم در این رابطه می فرماید: « السابقون السابقون اولئک المقربون».

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به این که نیروهای مسلح از این امتیاز سبقت گرفتن در پیوستن به انقلابیون برخوردارند، افزود: تمامی نیروهای مسلح زیر چتر رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند و ما همه آنان را عزیز می دانیم.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha