دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجتهد شبستری

حوزه/ دشمن در نقطه مقابل جریان های تکفیری و تسنن آمریکایی، جریان افراطی شیعی را ایجاد کرده و تشیع انگلیسی با بدعت و خرافه، بهانه به دست وهابیت آمریکایی می دهد تا مسلمین را به قتل برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، امروز در دیدار جمعی از بازاریان و صاحبان صنایع آذربایجان شرقی که در راستای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی انجام گرفت، اظهار داشت: از نظر دین مقدس اسلام، نیکو کاری در همه شرایط زمانی و مکانی مطلوب است و اگر کسی در زمان حیات خویش و برای آخرت کاری انجام دهد، پاداش آن را در قیامت از خداوند متعال اخذ خواهد کرد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، دارا بودن لسان ذاکر، قلب خاشع، گشاده رویی و احسان را از جمله صفات و نشانه های مومن برشمرد و افزود: مسئولین دولتی و غیر دولتی موظف اند به هنگام رجوع مردم به آنان، خاضعانه و محترمانه برخورد کرده و گشاده رو باشند.

*تاکید بر ضرورت کمک به جبهه مقاومت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: جبهه مقاومت که به خاطر خدا قیام و جهاد فی سبیل کرده، نیازمند کمک های مادی و معنوی است و همه ما موظف به کمک به محور مقاومت مردمی که امروز در خط مقدم مبارزه با استکبار و صهیونیست ها قرار دارد، هستیم.

آیت الله مجتهد شبستری در ادامه با اشاره به حرکت تروریستی حمله به دفتر نشریه در فرانسه، اظهار داشت: تردیدی نیست حمله به دفتر این نشریه کار تروریست‌های داعش بود و از طرف تمامی شخصیت‌ها و مسلمانان آگاه محکوم گردید.

*تربیت تروریست ها در دامان غرب!

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: حادثه تروریستی فرانسه را گروه تروریستی بوجود آورد که در دامن غرب پرورش یافته و با الهام و دستور غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها در ترکیه آموزش و دوره می‌بینند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که اهانت به مقدسات و کاریکاتور وجود مقدس اشرف مخلوقات حضرت خاتم‌ الانبیا (ص) یک کار زشت و غیرعاقلانه بود، خاطر نشان کرد: اسلام ستیزی پدیده جدیدی نیست، ریشه‌ آن به جنگ‌های صلیبی برمی‌گردد و حادثه ۱۱ ستپامبر از این قبیل حوادث بود.

*غربی‌ها آرزوی اسلام‌زدایی را به گور می برند

وی اضافه کرد: جریان حمله به دفتر نشریه در پاریس را نیز خود غربی ها طراحی کردند تا در حقیقت اسلام‌ستیزی را رواج دهند، اما باید بدانند نور اسلام و انقلاب اسلامی در جهان خاموش‌شدنی نیست و غربی‌ها آرزوی اسلام‌زدایی را به گور خواهند برد.

آیت‌الله مجتهدشبستری افزود: مسلمانان جهان باید بدانند که جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت تمسک به راه پیامبر اسلام(ص) و قرآن و ایستادگی در مقابل آمریکا و صهیونیسم است.

*عزت ما در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله(ص) است

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله(ص) بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن ماست و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن غافل از آن است که این اقدام کور حاصلی جز برافروختن خشمی مقدس در دل مومنان نداشته و فریاد اعتراض مسلمانان بیداردل را علیه این مزدوران و حامیان استکباریشان در سراسر گیتی طنین‌انداز کرده و خواهد کرد.

*تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به تعبیر اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی، ابراز داشت: دشمن در نقطه مقابل جریان های تکفیری و تسنن آمریکایی، جریان افراطی شیعی را ایجاد کرده و تشیع انگلیسی نیز با بدعت و خرافه، بهانه به دست وهابیت آمریکایی می دهد تا مسلمین را به قتل برساند.

وی ادامه افزود: مسلمانان باید آگاه باشند و نگذارند توطئه های دشمنان در آنان اثر کند و بیش از پیش باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نموده و علیه دشمنان اسلام بسیج شوند.

آیت الله مجتهد شبستری بیان داشت: امروزه در حالی که ما در کشور به برکت انقلاب و ولایت فقیه در امنیت و آرامش به سر می بریم، عده ای از مردم مسلمان سوریه درگیر جنگ با دشمن هستند و نیازمند و مستحق کمک هستند و همه باید دست به دست هم داده و از آنان حمایت نماییم.

*انتقاد از وضعیت رکود در صنعت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با انتقاد از وضعیت رکود در صنعت، تاکید کرد: مسئولین دولتی باید جلوی رکود موجود در صنعت را بگیرند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha