سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اهمیت اقتصاد گفت: واگذاری هایی که طبق اصل 44قانون اساسی قرار بود انجام شود درست انجام نشده است که باید این مساله جبران شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مجتهد شبستری امروز در نشست اختتامیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: آمادگی نیروهای مسلح ما در این اوضاع بسیار ضروری است که البته جای بسیار خوشحالی است که در این حوزه خودکفا شده ایم.

وی افزود:  اهمیت اقتصاد، تولید و فرهنگ در حوزه دین مورد تاکید قرار گرفته است؛ مشکل اقتصادی از راه تشویق و توسعه تولید حل خواهد شد و این رکود از بین خواهد رفت.

اصل 44 به درستی اجرا نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: واگذاری هایی که طبق اصل 44قانون اساسی قرار بود انجام شود درست انجام نشده است که باید این مساله جبران شود.

آیت الله مجتهد شبستری اظهارکرد: در حوزه تسهیلات بانکی نیز آنچنان که باید و شاید کارها انجام نمی شود و از صنعتگران به خوبی حمایت نمی شود؛ در حوزه مصرف هم کشور ما از پرمصرف ترین کشورهای دنیاست.

وی افزود: رهبر انقلاب مساله فرهنگ را بر اقتصاد هم مرجح می دانند؛ امروز موج اسلام ستیزی در دنیا به راه افتاده است و جسارت هایی که در فرانسه به پیامبر اکرم(ص) شده است قابل تحمل نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مساله هجرت علمای مقیم قم بسیار مهم است که باید در این زمینه این حرکت را جدی گرفت؛ در بسیاری از استان ها مناطقی وجود دارد که چهل روستا حتی یک روحانی ندارد که باید این نقیصه کاملا پر شود.

آیت الله مجتهد شبستری اظهارکرد: در مورد امامت جمعه و حتی فعالان در کسوت قضاوت، نیازهای جدی داریم که باید طلاب فاضل و خوش بیان به مناطق مختلف کشور اعزام شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha