دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجتهد شبستری

در دومین همایش گرامیداشت سالروز 29 بهمن مردم تبریز، مردم آذربایجان شرقی از آیت الله شبستری تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، دومین همایش گرامیداشت سالروز 29 بهمن مردم تبریز امروز(27بهمن) در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، صادق نجفی، شهردار تبریز، غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا و سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این همایش به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در این مراسم از خانواده های شهدای قیام 29 بهمن تبریز تقدیر شد. خانواده های شهیدان تجلا، درگاهی، جدیری، فیضی صالح، نقی نژاد، نجفیان پور، شاکری و حسن زاده خلخالی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از سوی شهردار تبریز، فرمانده سپاه عاشورا و رئیس دانشگاه تبریز به صورت ویژه از آیت‌الله مجتهد شبستری تجلیل شد.

بر پایه این گزارش کتاب «آذربایجانی ها» که مجموعه تصاویر و بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان است، نیز در این مراسم رونمایی شد.

این کتاب حاوی بیانات مقام معظم رهبری از سال 1385 تا 1392 در 180 صفحه توسط سید داود قریشی گردآوری شده و با مقدمه آیت الله مجتهد شبستری و شهردار تبریز به چاپ رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha