جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو صرفه‌‌جویی، عزم ملی، مدیریت جهادی و افزایش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امروز در دیدار کارکنان و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز اظهار داشت: یکی از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مسئله توسعه تولید، خودکفایی و پیشرفت اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه تولید سببب شکوفایی اقتصادی می‌شود، افزود: توسعه صنعتی با هدف افزایش تولید داخلی، خودکفایی و ارتقاء جایگاه اقتصادی کشور از آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو صرفه‌‌جویی، عزم ملی، مدیریت جهادی و افزایش تولید است، تصریح کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی در دست تولید کنندگان، صنعتگران است و آنها می توانند در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و نیز افزایش تولید مفید باشند.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه تکیه بر اقتصاد مقاومتی تنها راهکار بهبود وضعیت اقتصادی کشور است، افزود: موضوع تولید، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی برای مسلمانان یک وظیفه و تکلیف به شمار می‌رود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی نگاهمان به دروازه‌های خارج نباشد، گفت: هدف واقعی استکبار و تحریم‌ به عنوان عاملی مهم، متوقف کردن پیشرفت ایران است.

وی با بیان اینکه رکن اقتصاد مقاومتی تولید بیشتر و صرفه‌جویی است، اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ مصرف بی‌رویه به ویژه در مهمانی‌ها، عزاداری‌ها و آیین‌های عروسی نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خواستار تغییر این رویه و رعایت صرفه‌جویی در تمام عرصه‌ها و در نهایت ترویج این فرهنگ در جامعه شد و گفت: مشکلات اقتصادی جامعه در سایه توجه به تولید ، صنعت و صرفه‌جویی است.

آیت الله مجتهد شبستری با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید، صرفه‌جویی و مدیریت جهادی را از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصادمقاومتی در کشور دانست.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به تعبیر اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی، ابراز داشت: دشمن در نقطه مقابل جریان های تکفیری، جریان افراطی شیعی را ایجاد کرده و تشیع انگلیسی با بدعت و خرافه، بهانه به دست وهابیت آمریکایی می دهد تا مسلمین را به قتل برساند.

وی ادامه داد: مسلمانان شیعه و سنی دنیا باید آگاه باشند و نگذارند توطئه های دشمنان در آنان اثر کند و بیش از پیش باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نموده و علیه دشمنان اسلام بسیج شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha