جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی - اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۱۰۰ مبلغ به روستاهای محروم استان در آستانه هفته وحدت خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:علاوه بر هفته وحدت، اعزام این تعداد مبلغ در تمام سال به روستاهای دورافتاده استان لرستان مصوب شده و روحانیون و مبلغان با عنوان یاوران دین به روستائيان خدمات لازم را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه روحانیون در ایام هفته وحدت تا میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام( ص) و امام جعفر صادق(ع) به اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سخنرانی،جلسات پرسش و پاسخ ،محافل انس با قرآن و بهره برداری از مناقب حضرت رسول(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت( ع) می پردازند، تصریح کرد:محور سخنرانی مبلغان و روحانیون در ایام هفته وحدت و در طول سال با عنوان گمشده امروز تاریخ بشریت تحت عنوان اخلاق الهی و اسلامی است.

معاون فرهنگی - اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد:همزمان با سالروز حماسه ۹ دی نیز مبلغان در شهرستان ها و اماکن تبلیغی، به ایجاد بصیرت افزایی در خصوص اتفاقات سال ۸۸ در بین مخاطبان می پردازند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha