یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اهل بیت علیهم السلام

حوزه/رئيس دانشگاه پیام نور استان لرستان گفت: جهان اسلام برای عبور از بحران های کنونی نیازمند تمسک و پیاده کردن سیره اهل بیت(ع) در ابعاد مختلف شخصی، سیاسی و حکومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، محمدرضا جعفری، عصر امروز در هفتمین همایش ملی سیره علوی در خرم آباد، گفت: امروز تنها راه نجات بشریت در عمل به سیره و سنت اهل بیت(ع) است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان تصریح کرد: جهان اسلام برای عبور از بحران های کنونی نیازمند تمسک و پیاده کردن سیره اهل بیت(ع) در ابعاد مختلف شخصی، سیاسی و حکومتی است.

وی با بیان این که برای تحقق و گسترش مکتب شیعی باید ارتباط حوزه و دانشگاه، ارتباطی نزدیک باشد، تصریح کرد: باید با تعامل پژوهشگران حوزه و دانشگاه، فرهنگ علوی و سیره مولای متقیان را به جهانیان معرفی کنیم.

جعفری همچنین با ارائه گزارشی از روند میزبانی اجرای این همایش به دانشگاه پیام نور، خاطر نشان کرد:تقویت پژوهش های دینی در حوزه نهج البلاغه و سیره شناسی امام علی(ع) دربین پژوهشگران از اهداف اصلی کمیته اجرایی همایش سیره علوی در سال جاری بود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان و پوستر این همایش به دو هزار مرکز حوزوی و دانشگاهی ارسال شد، گفت:از ۱۵۰ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، ۲۷ مقاله به عنوان مقالات برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسما IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    همه ی سخنران ها قبل ارز ظهر مراسم سخنرانی داشتن زمانی که همه خبرا روی بقیه سایت ها هست اونوقت چطور این آقا عصر امروز سخنرانی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!! عصر که فقط ارائه مقالات بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ... IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    آفرین به خبرنگارتون واقعا جای تشویق داره از این همه زحمت!!!!!!!!!!!!!!!! از حوزه دیگه بعیده