جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با عنوان "بررسی آسیب های شبکه های اجتماعی" با حضور خواهران طلبه، در این مدرسه خبر داد.

خانم خدیجه بشارتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:در این جلسه طلاب با نحوه استفاده درست از شبکه های اجتماعی و کاربرد آنها در تبلیغ آشنا شدند.

وی با بیان این که استفاده از شبکه های اجتماعی بصورت هدفمند یکی از روش های بیان مطالب اخلاقی و دینی است، افزود: در این کرسی، آسیب ها و خطرات شبکه های اجتماعی بررسی شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در ادامه با اعلام این که کارگاه آموزشی روش های پایان نامه نویسی و تحقیق نیز با شرکت بیش از ۴۰ طلبه فارغ التحصیل و پایه پنجم این مدرسه برگزار شد، تصریح کرد:در این کارگاه آموزشی طلاب زیر نظر مدرسان حوزه و دانشگاه با آخرین شیوه های تحقیق و پایان نامه نویسی آشنا شدند.

خانم بشارتی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی منبع شناسی خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه نیز با هدف آشنایی با منابع و کتب معتبر پایان نامه نویسی و روش های تحقیق، بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی در پایان از شرکت ۲۰ بانوی طلبه این مدرسه در فراخوان شرکت در جشنواره علامه حلی و همچنین ۱۰ طلبه دیگر در فراخوان جشنواره بانوی کرامت خبر داد و گفت: این افراد مقالات خود را برای شرکت در جشنواره های سراسری علامه حلی و بانوی کرامت ارسال کرده اند.

انتهای پیام

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha