شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کریمی فر - لرستان

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان با موضوع "ولایت و رهبری" را در ۳ هزار و ۹۰۰ آموزشگاه این استان با حضور روحانیون را از اقدامات بنیاد غدیر استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، گودرز کریمی فر، عصر امروز در هفتمین همایش ملی سیره علوی در خرم آباد، با اشاره به برگزاری ۷ همایش ملی سیره علوی با محوریت شعار هر سال در استان لرستان، گفت: بیش از ۸ هزار لوح فشرده ویژه تبیین ولایت و رهبری، در دهه ولایت و همزمان با غدیر امسال در بین دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان توزیع شد.

دبیر هفتمین همایش ملی سیره علوی به تشکیل شورای غدیر در استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، برای اجرایی کردن همایش های سالانه سیره علوی اشاره و تصریح کرد:در این خصوص روحانیون و محققان حوزه و دانشگاه در بین مردم استان لرستان اقدامات ارزشمندی را در خصوص تبیین مساله ولایت و رهبری انجام داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان با موضوع ولایت و رهبری را در سه هزار و ۹۰۰ آموزشگاه این استان با حضور مبلغان و  روحانیون را نیز از دیگر اقدامات ارزشمند بنیاد غدیر استان برشمرد.

کریمی فر به برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت بنیاد غدیر برای دانش آموزان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی با عنوان "غدیر میراث ماندگار حضرت رسول (ص)"، نیز از دیگر برنامه های اجرایی سالانه بنیاد غدیر استان است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد غدیر در ۲۴ شهر استان لرستان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ولایت راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: اهدای کتب و نشریات به مساجد و مدارس، کتابت خطبه غدیر توسط دانش آموزان و همچنین راه اندازی کارگاه های غدیر شناسی نیز از دیگر فعالیت های بنیاد غدیر استان است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • .. IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    میخواید آدرس سایتا رو بدم خدمتتون؟؟؟؟؟؟