یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمیان حوزه خواهران

حوزه/ تربیت طلاب توانمند و کارآمد از مهمترین وظایف مدیران و اساتید مدارس علمیه است و اگر آنان با جدیت مسائل آموزشی، تربیتی و تهذیبی را دنبال کنند، قطعا به اشاعه فرهنگ دینی خدمت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مدارس علمیه خواهران استان لرستان، در مدیریت حوزه خواهران استان، با بیان این که مدیران، اساتید و کارکنان اجرایی مدارس علمیه، نقش بسزایی در تربیت طلاب دارند، گفت: مدیران باید در جهت بهبود کمی و کیفی زیر ساخت های مدارس تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که تربیت طلاب توانمند و کارآمد از مهمترین وظایف مدیران و اساتید مدارس علمیه است، تصریح کرد: اگر مدیران مدارس با جدیت مسائل آموزشی، تربیتی و تهذیبی  را دنبال کنند، قطعا به اشاعه فرهنگ دینی خدمت کرده اند.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان این که مدیران مدارس باید از طریق مدیریت های استانی مشکلات را پیگیری و زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را توسعه دهند، خاطرنشان کرد: بی شک اگر مدیران در این زمینه ها فعالیت موثری داشته باشند، طلاب با خاطری آسوده به تحصیل علوم حوزوی در مدارس می پردازند.

در ادامه این جلسه، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز با بیان این که مدرسه نجمیه ازنا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، بیان داشت: با بهره برداری از این مدرسه، طلاب در فضای فیزیکی مطلوب به تحصیل مشغول خواهند شد.

*گزارش اجمالی وضع مدارس خواهرن لرستان

حجت الاسلام حسنی، مکان یابی نامناسب زمین مدرسه علمیه کوهدشت را نیز یکی از مشکلات جهت احداث این مدرسه اعلام کرد و افزود: زمین این مدرسه در نقطه ای نامناسب در این شهر تهیه شده که امیدواریم با معاوضه این زمین، ساخت مدرسه نیز آغاز شود.

وی همچنین از پایان مراحل ساخت مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) پلدختر خبر داد و گفت: این مدرسه بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیران مدارس علمیه خواهران استان لرستان نیز در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات مدارس مربوطه پرداختند.

*مصوبات

برپایه این گزارش، رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برخی مدارس، تجهیز کتابخانه ها و خوابگاه های مدارس علمیه خواهران و ایجاد مهد کودک ویژه نگهداری فرزندان بانوان طلبه از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha