چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عباس اسکندری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، آزادگان سرافراز را نمادی از رنج‌های تاریخی و مقاومت و وفاداری ملت ایران اسلامی در عرصه جهاد با دشمنان اسلام و انقلاب خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با گرامیداشت سالروز ورود پرافتخار آزادگان سربلند به میهن اسلامی، گفت: روز ورود آزادگان به میهن، روز به نمایش گذاشتن غرور ملتی است که در اوج تنهایی و غربت در این دنیای پرغوغا، در برابر زورِ زورمداران و استکبار مستکبران هشت سال خم به ابرو نیاورد و با صبر و استقامت و بزرگ‌منشی، دشمنانش را تحقیر کرد و پرچم پیروزی خود را بر قله‌های رفیع کرامت و انسانیت به اهتزار درآورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: ملت ایران زمانی فرزندان آزاده خود را در آغوش گرم خویش کشید که جهانیان، بهت‌زده نظاره‌گر دفاع جانانه رزمندان اسلام در هشت سال بودند.

وی با بیان این که رزمندگان ما به اسارت نرفته بودند، بلکه دشمن را در خاک خود به اسارت گرفته بودند، یادآور شد: دشمن می‌خواست جوانان رشید و رزمندگان دلاور ما را در اردوگاه‌های خود با تحقیر و توهین و شکنجه، از اهداف و آرمان‌هایشان برگرداند، غافل از این که سربازان مکتب امام خمینی(ره) اردوگاه‌های دشمن را به مکتب صبر و مقاومت و دلدادگی به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) تبدیل کردند و برای امام و رهبر و مردمشان عزت و کرامت به ارمغان آوردند.

براساس اعلام رووابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، آزادگان سرافراز را نمادی از رنج‌های تاریخی و مقاومت و وفاداری ملت در عرصه جهاد دانست که منبع الهام برای نسل امروز و فردای فرزندان نظام هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha