پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمودی کرمانی‌ها

حوزه/ مدیر مدرسه کرمانی‌های قم گفت: انقلاب ایران تاکنون به خوبی توانسته است در جهان نفوذ کند و تا جایی که آمریکائی‌ها می‌گویند؛ هر جایی که وارد می‌شویم می‌بینیم که رهبر ایران در آنجا نفوذ کرده است.

حجت الاسلام محمودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که به وسیله امام(ره) و شهدا به ما ارزانی شده است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با بیان این که قدردانی گاهی عملی و گاهی زبانی است عنوان کرد: قدردانی زبانی به این معنا است که در گفتار خود یاد آن‌ها را فراموش نکنیم و همواره از آن‌ها یاد کنیم و قدردانی عملی به این معنا است که راهی که آن‌ها برای ما ترسیم کردند در مناسبات سیاسی، اداره مملکت و زندگی شخصی لحاظ کنیم.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها بازخوانی اهداف انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: باید مشخص کنیم که آیا هدف اولیه از انقلاب بهتر کردن وضع اقتصادی بود و یا هدفمان پیاده کردن اهداف اهل‌بیت(ع) بود.

وی با بیان این که با بازخوانی انقلاب به این نتیجه خواهیم رسید که چه مقدار انقلاب اسلامی ایران توانسته است در جهان امروز تأثیرگذار باشد ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهان اسلام شده است و زمینه این بیداری اسلامی که در جهان اسلام شاهد آن هستیم توسط انقلاب ایران پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی نامه‌ای را که اخیراً رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی نوشته‌اند را باعث افتخار و سربلندی ایران و جهان اسلام دانست و افزود: نامه مقام رهبری برگرفته از امام(ره) و خون شهدا بود و توانست بر اندام استکبار جهانی لرزه بیندازد.

وی با بیان اینکه عواملی که موجب انقلاب شد می‌تواند موجبات دوام آن را فراهم کند، مطرح کرد: این انقلاب با هدف پیاده کردن اسلام و با حرکت خالصانه و فداکاران مردم به وجود آمد و می‌تواند جامعه را به یک جامعه منتظر که موجب خشنودی امام زمان(عج) می‌شود تبدیل کند.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها بیان کرد: یکی از ابزارهای دوام انقلاب رفع شبهات جوانان و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی است که می‌تواند باعث آگاهی جوانان و استحکام و استواری نظام شود.

وی با بیان اینکه خاستگاه نظام و انقلاب شهر قم و حوزه علمیه بود و توقع می‌رود که موجبات دوام آن را نیز فراهم کند گفت: با تبعیت از رهبری، اتحاد و پاسخگویی به شبهات مردم می‌توانیم به دوام و صدور انقلاب کمک کنیم.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: انقلاب ایران تاکنون به خوبی توانسته است در جهان نفوذ کند و کار به جایی رسیده است که آمریکائی‌ها می‌گویند که هر جایی که وارد می‌شویم می‌بینیم که رهبر ایران در آنجا نفوذ کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر با برگزاری جلساتی در مدرسه کرمانی‌ها درصدد هستیم که طلبه‌های جوان را با اهداف انقلاب آشنا کرده و این انقلاب را به نسل های بعد منتقل کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha