پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفی الدین

حوزه/ نماینده حزب الله لبنان، ایران را افتخار منطقه دانسته و گفت: نبرد جبهه مقاومت اسلامی تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

سید عبدالله صفی الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به جنایات گروه های تکفیری و تروریستی در عراق و سوریه، اظهار داشت: گروه های تکفیری با حمایت استکبار جهانی وارد منطقه شده و هدف از اقدامات تروریستی آنها چیزی جز خشن جلوه دادن چهره رحمانی اسلام و تفرقه افکنی میان مسلمانان نیست.

نماینده حزب الله لبنان در ایران با تأکید بر این که ما راه مقاومت را ادامه خواهیم داد، گفت: راه مقاومت همان راه و سیره اهل بیت(ع) است که انقلاب اسلامی به خوبی از آن بهره گرفته است.

وی، به نقش ایران در نبرد علیه استکبار اشاره کرد و ابراز داشت: ایران همواره حامی لبنان و حزب الله و دیگر گروه های مقاومت اسلامی بوده، ما به این کشور مسلمان افتخار می کنیم.

صفی الدین با بیان این که پیروزی های حزب الله به برکت خون شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است، تصریح کرد: راهی که رزمندگان جبهه مقاومت در پیش گرفته اند، متوقف نخواهد شد و این راه همان راه انبیاء و اولیاء الهی است.

نماینده حزب الله لبنان در ایران در پایان با بیان این که نبرد جبهه مقاومت اسلامی تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: این جنگ نه با نابودی اسراییل، بلکه تا زمانی که هیچ دشمنی برای اسلام در جهان وجود نداشته باشد، ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha