جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس کعبی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که پاسخ کوبنده حزب الله صهیونیست ها را ذلیل کرد، گفت: مقاومت زمینه ساز عزت، تعالی و شکوفایی است و ایستادگی حزب الله نمونه بارز این مسأله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزرای «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، پیش از ظهر امروز در آیین یادبود و گرامیداشت شهدای حزب الله و قنیطره، با بیان این که حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه اعضای حزب الله لبنان، پایان رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد، اظهار داشت: این پایان، نقطه آغازی در تحولات بزرگ بوده و نبرد مقاومت اسلامی با رژیم صهیونیستی حقایق زیادی را برای ملت ها آشکار کرد که اگر با نگاه واقع بینانه به این وقایع نگاه کرد، شاهد پلیدی دست پرورده های استکبار جهانی خواهید بود.

*داعش؛ ابزار دست استکبار

وی با تأکید بر این که تکفیری ها دست در دست اسرائیل غاصب دارند، گفت: تجاوزات داعش و تکفیری ها با پشتیبانی امنیتی اسرائیل در سوریه آغاز شد و با حمایت مالی کشورهای مرتجع عربی تا کنون ادامه یافته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر این که داعش ابزار دست استکبار است، افزود: ترور اخیر رزمندگان و فرماندهان حزب اللهی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی در موازنه قدرت از نظر توان بازدارندگی ضعیف بوده و مهمترین علت بر این مدعا، پاسخ محکم و دندان شکن مقاومت اسلامی به استکبار بود.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، با اشاره به بیانیه شماره یک حزب الله لبنان، گفت: حزب الله لبنان به درک واصل شدن 17 صهیونیستی را به عنوان بیانیه شماره یک نام گذاری کرده و این مسأله بدان معنااست که اگر دشمن بخواهد غلط دیگری بکند، بیانیه شماره دو را محکم تر از گذشته دریافت خواهد کرد.

*جوانان تحقق آرمان فلسطین را با چشم خواهند دید

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به دیدار رهبر معظم انقلاب با احمد جبرئیل اشاره کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار تأکید داشتند که فلسطین آرمان بزرگ و دشمن اصلی مسلمانان اسراییل است و بشارت دادند که جوانان قطعا تحقق این آرمان را با چشم خواهند دید.

*ایران؛ قدرت برتر منطقه

وی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی به برکت هدایت های رهبری و پایداری ملت، به قدرت منطقه ای تبدیل شده است، گفت: نظام اسلامی ایران به برکت استقامت و وجود مقاومت اسلامی ، تهدیدها را یکی پس از دیگری خنثی می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه، مقاومت را پلی برای پیشرفت عنوان کرد و تصریح کرد: مقاومت راه تحقق عزت، پیشرفت و راه تعالی و شکوفایی بوده و ایستادگی حزب الله در برابر اسراییل نمونه بارز این مسأله است.

*هیچ راهی جز مقاومت وجود ندارد

حجت الاسلام و المسلمین کعبی با بیان این که هیچ راهی برای امت اسلام به جز مقاومت وجود ندارد، افزود: ما یک پروژه بیشتر نداریم، یا مقاومت اسلامی و یا وابستگی به آمریکا و متحدانش!؛ از این رو هرگونه نگاه قومیتی، محلی و نگاه حزبی، سم مهلکی در برابر پیشرفت است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد:امروز ملت ایران با وحدت، انسجام و همدلی و همچنین تبعیت از خط امام و رهبری و پشتیبانی از مقاومت اسلامی می تواند راه عزت و اقتدار را طی کنند و این مسأله با یاری خداوند متعال قطعی خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha