سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای، حمله بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن دشمن ظالم و متجاوز اسرائیل تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای، حمله بی نظیر و بی‌سابقه جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن دشمن ظالم و متجاوز اسرائیل را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملّت مبارز ایران تبریک و تهنیت گفت.

حزب الله تصمیم شجاعانه و خردمندانه ایران در پاسخ قاطعانه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدها و ارعاب‌ها و فشارها به حق طبیعی و قانونی خود عمل کرد و با شجاعت کم‌نظیر، درایت فراوان و درک بالای اوضاع در سطح کل منطقه و حتی در سطح دنیا، به وعده صادقانه خود عمل کرد.

حزب الله افزود: این عملیات با وجود مشارکت ایالات متحده، متحدان بین‌المللی و ابزارهای منطقه‌ای‌اش در پاسخ به این حمله، به اهداف نظامی دقیقاً تعریف‌شده خود دست یافت، اما اهداف بلندمدت سیاسی و استراتژیک این تحول بزرگ به‌طور متوالی آشکار خواهند شد.

حزب الله تصریح کرد: این عملیات، مرحله جدیدی را در سطح کل مسئله فلسطین و در سطح درگیری تاریخی با این دشمن در مسیر پیروزی حتمی امّت عربی و اسلامی ما و ملت مقاوم و مظلوم فلسطین ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha