دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الشيخ علي ياسين العاملي

حوزه/ رئیس انجمن علمای صور در لبنان، گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی، شکنندگی و پوشالی بودن این رژیم را ثابت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین العاملی رئیس انجمن علمای صور و منطقه آن در لبنان، در بیانیه ای گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت هدف قرار دادن کنسولگری خود در سوریه توسط رژیم صهیونیستی از یک سو شکنندگی و پوشالی بودن این رژیم را ثابت کرد و از سوی دیگر حمایت غربی، آمریکایی و عربی که در برابر جنایات رژیم اسرائیل علیه ملّت ها تسلیم شده است را تأکید می کند.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران گامی اساسی در مسیر بیرون راندن پروژه صهیونیستی- آمریکایی از منطقه بود و به راستی ثابت کرد که محور مقاومت و مردم آزاده، پشتوانه واقعی فلسطین هستند، تاکید کرد: هرکس در گفتار یا عمل به موشک‌های ایران اعتراض کند، خائن ضعیف است.

شیخ یاسین سکوت رژیم های سازشکار و پروژه صهیونیستی-آمریکایی را در برابر تمامی جنایاتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین و جنوب لبنان مرتکب می شود و این نشان می دهد که درگیری بین شرق و غرب نیست، بلکه بین حق و باطل است.

وی گفت: متاسفیم که مدعیان حاکمیت در لبنان همچنان از گفت وگو و راه حل برای پایان دادن به بحران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که لبنانی ها از همه فرقه ها و مناطق از آن رنج می برند، طفره می روند.

روحانی شیعه لبنانی بر لزوم منطقی بودن و توجه به نقشه های جنایتکارانه در منطقه توسط پروژه صهیونیستی- آمریکایی و عوامل آن تاکید کرد و از همه اقشار مردم لبنان خواست که از واقعیت حوادث آگاه باشند و از فتنه و مروجین آن که فقط می خواهند خون در خیابان ها ببینند، دوری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha