دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الشيخ أحمد قبلان

شیخ احمد قبلان در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: اسرائیل بزرگ زیر پای ایران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان در واکنش به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: اسرائیل بزرگ زیر پای ایران است و حقیقت راهبردی اکنون این است که عزت ملّت ها و خاورمیانه از جمله فلسطین از فقط تهران شروع می شود.

وی در بیانیه ای اشاره کرد: به عنوان یک کلید ثابت برای خاورمیانه جدید، می گویم: با حساب ایرانیان در عرض چند دقیقه، رژیم صهیونیستی فقط یک ببر کاغذی به نظر می رسید، در حالی که ارتش آمریکا و ارتش های اروپایی مستقر در آن، بدترین شکست تاریخ خود را تجربه کردند.

شیخ قبلان ادامه داد: دولت تروریست واشنگتن، اکثر پایتخت های اروپایی و برخی از کشورهای عربی که در دفاع ناامیدانه آن از تل آویو شرکت کردند، اجساد در حال پوسیدگی و قدیمی به نظر می رسند، تنها ایران مرکز قدرت خاورمیانه جدید به نظر می رسد و با وجود زوزه های رژیم های شکست خورده واشنگتن و اروپا، به نظر می رسد اسرائیل و امنیت آن زیر پای ایران است.

روحانی شیعه لبنان تصریح کرد: در برابر موشک های خیبر، قلعه های اسرائیل و متحدانش مقوایی بیش نبود. از همان لحظه، نتانیاهو و همه سرکرده های نظامی و سیاسی او ذلت و خواری را فرو می بلعند؛ چون این خیبر است که خاطرات داستان امام علی (علیه السلام) و خیبر را زنده می کند، از تل آویو جز قبرستان شورای امنیت چیزی باقی نمانده است.

وی بیان داشت: واشنگتن، اروپا و شبکه تروریسم آتلانتیک اعلام کردند که در هیچ واکنشی به فریاد موشک های تکان دهنده ایران شرکت نخواهند کرد. در حالی که در اسرائیل ویرانی بود، در واشنگتن، اروپا، برخی پایتخت‌های عربی و برخی پایتخت‌های کشورهای اسلامی گریه بود تا غبار از لحظه‌ای جدید، تاریخ جدید و عزت جدید کنار رود.

شیخ قبلان اشاره کرد: حمله ایران ضعف و عقب نشینی آمریکا و پایان قریب الوقوع اسرائیل را آشکار کرد و به نظر می رسید مرکز قدرت در خاورمیانه به گوشه موشک های ایران گره خورده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha