چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 343629
۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
l

حوزه/ مراسم گرامیداشت شهدای حزب الله و قنیطره، با حضور علما، روحانیون مردم انقلابی و ولایتمدار، در مسجد عباد اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم گرامیداشت شهدای حزب الله و قنیطره، پیش از ظهر امروز با حضور علما، روحانیون، مسؤولان و عموم مردم در مسجد عباد اهواز برگزار شد.

در این همایش که به زبان عربی اجرا شد، شاعران عراقی و ایرانی به بیان اشعار خود در وصف شهدای حزب الله و مناقب حضرت امام خامنه ای و سید حسن نصرالله پرداختند و سپس از آن مردم ولایت مدار و عشایر عرب خوزستانی با تکبیرهای «الموت الإمریکا» و «مرگ بر اسراییل» مجلس را برای سخنرانی خطیب عرب زبان خوزستانی آماده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان این که تجاوز رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان، آغاز پایان کار رژیم غاصب است، گفت: این پایان کار اسراییل منحوس تحولات بزرگی را رقم خواهد زد که جهان مبهوت آن خواهند شد.

وی با تأکید بر این که داعش دست پرورده استکبار جهانی است، اظهار داشت: داعشی ها دروغ می گویند که حافظ منافع اهل سنت هستند و این جنایات وحشتناک آنها مهمترین علت بر این مدعا است.

سید عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله لبنان در ایران، نیز با بیان این که ما راه مقاومت را ادامه خواهیم داد، گفت: به یقین راه حزب الله همان راه اهل بیت(ع) است.

برپایه این گزارش، در این مراسم که با حضور گسترده شبکه های ماهواره ای عرب زبان بود، مردم با امضای تومار، انزجار خود نسبت به اقدام زشت و خبیثانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» را محکوم کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha