جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ امید بستن به غرب در هیچ شرایطی درست نیست و کسانی که برای نجات خود و حمایت از کشور خود به غربی ها امید دارند در واقع دل به سرابی بسته اند که هیچ وجود و ارزشی ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله در مراسم نشست سالیانه هیئت های بانوان حزب الله با کمیته های فعالان اجتماعی منطقه بیروت گفت: مقاومت به وظایف خود در لبنان و تمام جهان عرب و اسلام عمل کرده و خواهد کرد و مقاومت توانسته الگوی مطلوبی از دفاع از میهن و شرافت و ناموس و مقدسات و حق را به جهان ارائه کند.

سید صفی الدین تاید کرد که امروز تنها راه پیش روی جهان عرب و اسلام در مقابله با سلطه طلبی آمریکا و غرب و اسراییل و تبلیغات منفی و نادانی تروریست های تکفیری این است که ملت ها به مسؤولیت خود عمل کنند و تجربه مقاومت را الگوی خود در جهان عرب و اسلام قرار دهند. ملت ها اگر بتوانند مقاومتی همچون مقاومت لبنان داشته باشند اوضاع آنها رو به بهبود خواهد رفت و خواهند توانست بر تمام دشمنان خود پیروز شوند.

وی افزود: امید بستن به غرب در هیچ شرایطی درست نیست و کسانی که برای نجات خود و حمایت کشور خود به غربی ها امید دارند در واقع دل به سرابی بسته اند که هیچ وجود و ارزشی ندارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: غرب هنگامی که می بیند کشور ما در حال خراب شدن و ویرانی است با تمسخر و لذت به ما می نگرد اما هنگامی که می بیند ارتش ما درگیر مشکلات امنیتی داخلی شده احساس لذت و تشفی خاطر می کند و منتظر این است که تمام قدرت و توان ما در این درگیری ها فرسوده شود. این همان غرب خبیث است که ما هرگز به آن اعتماد نداشته و نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha