پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جبهه عمل لبنان

حوزه/ تنها واقعیت موجود این است که صهیونیست های غاصب و ارتش اسراییل و مردم این جامعه همه با هم یکی هستند و هیچ فرقی میان چپ و راست آنها وجود ندارد، چون همه آنها غاصب و اشغالگر و دو روی یک سکه هستند و هیچ کدام از این جناح ها ارزشی برای مردم فلسطین قائل نیستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید مسئول هماهنگی جبهه العمل الاسلامی لبنان اعلام کرد که نتایج انتخابات اسراییل برای ما مورد انتظار بود. این نتیجه و پیروزی حزب لیکود به ریاست نتانیاهو برای بار دیگر ثابت کرد که جامعه اسراییل جامعه ای جنگ طلب است.

وی افزود: آنچه که امروز معارضان اسراییلی نامیده می شود، معارضه ای صوری است و تاثیری در واقعیت ندارد و تنها واقعیت موجود این است که صهیونیست های غاصب و ارتش اسراییل و مردم این جامعه همه با هم یکی هستند و هیچ فرقی میان چپ و راست آنها وجود ندارد، چون همه آنها غاصب و اشغالگر و دو روی یک سکه هستند و هیچ کدام از این جناح ها ارزشی برای مردم فلسطین قائل نیستند.

در بیانیه جبهه العمل اسلامی آمده: یهودیان شبانه روز برای کاهش نقش عربی فلسطینی و آواره ساختن این مردم و تصرف املاک و دارایی های آنها و تخریب مسجد الاقصی و بنای آثار یهودی تلاش می کنند و با این اقدامات خود احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار می سازند.

در این بیانیه از ملت های عربی و اسلامی و نظام ها و حاکمان و رهبران و پادشاهان اسلامی خواسته شده که در حرکتی عظیم و یکپارچه همبستگی خود را با ملت محاصره شده غزه اعلام کنند تا محاصره ظالمانه نوار غزه برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha