جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هاشم صفی الدین

حوزه/ سید صفی الدین گفت: نتانیاهو در سخنان خود در کنگره با صدای بلند از ضعف رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم از رویارویی با فرهنگ و اندیشه و قدرت مقاومت خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین در مراسم جشن روز معلم که توسط بسیج تربیتی حزب الله در بقاع برگزار شده بود حضور یافت.

سید هاشم صفی الدین در سخنان خود در این مراسم گفت: مقاومت توانسته راه علم و فرهنگ را بپیماید و به مسئولیت خویش در بنای جامعه ای سالم عمل کند و در برابر چالش های دشوار بایستد و به پیروزی های پی در پی دست یابد.

وی افزود: خطرناک ترین مساله در مواجهه با تروریسم تکفیری نا امیدی و احساس ضعف و ناتوانی است؛ چرا که هدف تروریست ها و حامیان غربی آنها این است که نخبگان را نا امید کنند و رفتار تروریست ها را به عنوان دین معرفی کنند اما آیا دین ما این است؟ قطعا دین ما این گونه نیست و این سخن دروغ و فریب است و از این رو بر ما لازم است که امید را در نسل حاضر ترویج کنیم و تصویری واقعی از اسلام و ارزش های دینی به آنها ارائه کنیم و الگویی را به آنها معرفی کنیم که توانست بر اسراییل پیروز شود و به زودی بر تکفیری ها نیز پیروز خواهد شد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: ما همان گونه که به مسئولیت خود در برابر دشمن صهیونیستی عمل کردیم، باید با صبر و بردباری و علم و معرفت به مسؤولیت خود ادامه دهیم و نا امید نشویم و در برابر موج رسانه ها هیچ ضعفی به خود راه ندهیم. ما باید در میدان حضور داشته باشیم و عرصه را برای جولان تکفیری ها ترک نکنیم و مقاومتی که روزی توانست اسراییل را با مجاهدان مخلص خود شکست دهد، امروز در این زمینه نیز به مسؤولیت خود عمل می کند.

وی در مورد سخنرانی اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا نیز این سخنرانی را همراه با ضعف و حقارت دانست و گفت: نتانیاهو در سخنان خود با صدای بلند از ضعف رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم از رویارویی با فرهنگ و اندیشه و قدرت مقاومت خبر داد و این نشانگر این واقعیت است که ما با داشتن مقاومت و این فرهنگ اصیل خود قدرتمند هستیم و توانسته ایم ترس و نا امیدی را در دل نتانیاهو بیندازیم. مقاومت اکنون توانسته با تضعیف رژیم صهیونیستی دشمن را از محور مقاومت بترساند. وی تاکید کرد روزهایی که برخی از حاکمان برای از بین بردن مقاومت توطئه می کردند تمام شده چون این مقاومت است که می ماند و آنها نابود می شوند.

سید صفی الدین درباره معارضان سوری نیز گفت: معارضان سوریه هر روز به رنگی در می آیند و چند روز پیش اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل تعداد سازمان های ثبت شده توسط خود را هزار سازمان اعلام کرد. بر این اساس به نظر شما این معارضان آیا به ائتلاف شبیه هستند یا اختلاف؟ واقعیت این است که دل های آنها پراکنده است چون به توطئه ها و پروژه های مختلفی وابسته هستند و کشورهای مختلف و متعددی برای آنها تصمیم می گیرند. بر این اساس معارضان ار بین می روند و این سوریه است که با تکیه بر ارتش و ملت خود می ماند. سوریه با ارتش خود در موضع قدرت و هجوم است و این نشانه روشنی بر این است که اتفاقات چهار سال گذشته فقط موجب ضرر و زیان آمریکا و پیروان او بوده است.

وی افزود: ما در این مرحله از لبنان تاکید می کنیم که اولین وظیفه ما حفظ کشور و هوشیاری و گفتگو برای بقای لبنان و حفظ سلامت و ثبات لبنان در برابر تروریسم تکفیری می باشد و اگر امروز لبنان امنیت دارد به برکت فداکاری ارتش و ملت و مقاومت است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: لبنان کسانی دارد که در راه آن فداکاری کنند و البته در این راه به فداکاری و هوشیاری و گفتگوی بیشتر نیاز داریم تا کشور ما در امنیت و سلامت بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha