جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هاشم صفی الدین

حوزه/ سید هاشم صفی الدین گفت: تجاوزگران به یمن هیچ منطق و سیاست و شناختی ندارند، بلکه تنها چیزی که دارند کینه و موشک هایی است که بری این روزها آماده کرده اند نه برای رویارویی با صهیونیست ها.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیف 235 نفر از دختران لبنان از مدارس امام مهدی(ع) در بعلبک گفت: وظیفه ما دفاع از ملت و امت و حمایت از مظلوم است و از این رو در جانب ملت مظلوم یمن هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

وی افزود: آنچه امروز در یمن رخ می دهد، برای تمام مدعیان دفاع از حقوق بشر یک رسوایی بزرگ است؛ چراکه همین مدعیان حقوق بشر دست روی دست گذاشته اند تا زنان و کودکان یمن توسط دستان آلوده عربی کشته شوند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: این رسوایی نشان می دهد تجاوزگران به یمن هیچ منطق و سیاست و شناختی ندارند، بلکه تنها چیزی که دارند کینه و موشک هایی است که بری این روزها آماده کرده اند نه برای رویارویی با صهیونیست ها.

مقاومت در برابر سلطه طلبان می ایستد

وی ادامه داد: مشکل ما با دشمنان مقاومت این است که آنها می خواهند سیطره خود را به ما و منطقه تحمیل کنند، اما ما اجازه نمی دهیم چون به خدا ایمان داریم و به یاری او اطمینان داریم . مقاومت همان گونه که بین صهیونیست ها را در سال 2000 و 2006 به خاک مالید، همیشه آماده است تا در برابر تمام توطئه های آمریکا و اسرائیل بایستد.

سید هاشم صفی الدین گفت: آیا آنها از ما انتظار دارند در برابر این همه ظلم و سرکشی عربستان سکوت کنیم؟ عربستان مرتکب سرکشی و طغیان و حماقت بزرگی شده که باید تمام مسلمانان و آزادگان در برابر آن بایستند و به عربستان بگویند آنچه انجام می دهی خلاف شرع و حقوق بشر و منطق و منافع عربستان است.

تخریب حزب الله به خاطر حمایت از یمن

وی افزود: ملت یمن ثابت کرده اند در مسیر تحقق اهداف و آزادی خود ملتی با عزت و مقتدر هستند و ما هم می دانستیم که اعلام حمایت از مردم یمن در برابر تجاوز عربستان برای ما گران تمام خواهد شد و پس از آن بود که قلم های مزدور علیه حزب الله و شهدای مقاومت به کار افتاد و از هیچ تهمت و دروغی در این راه دریغ نکردند، اما همه اینها نشان می دهد آنها ضعیف و ما قوی هستیم.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد، اگر عربستان با این کارها به فکر مبارزه سیاسی و رسانه ای و جنگ روانی با حزب الله است، به آنها تاکید می کنیم با چنین اقداماتی ثبات و ایستادگی مقاومت بیشتر خواهد شد و عربستان محکوم به شکست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha