جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یمن

حوزه/ خطبای جمعه یمن همچنین به فتنه انگیزان در مورد ترویج کینه و نفرت میان مردم یمن هشدار دادند و تاکید کردند مردم یمن امروز همه باید در یک جبهه علیه تجاوز عربستان و تفرقه افکنی و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه متحد شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نماز جمعه این هفته در مناطق و مساجد مختلف یمن برگزار شد.

خطبای مساجد یمن در این خطبه ها تاکید کردند که استمرار تجاوز عربستان و کشتار مردم بی گناه یمن به دست آنها نشان دهنده شکست سخت عربستان در تحقق اهداف خود می باشد.

خطبای جمعه یمن همچنین به فتنه انگیزان در مورد ترویج کینه و نفرت میان مردم یمن هشدار دادند و تاکید کردند مردم یمن امروز همه باید در یک جبهه علیه تجاوز عربستان و تفرقه افکنی و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه متحد شوند که خداوند متعال می فرماید: «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا واذکروا نعمة الله علیکم إذ کنتم أعداء فألف بین قلوبکم فأصبحتم بنعمته إخوانا».

سخنرانان جمعه مناطق مختلف یمن همچنین افزودند: توطئه و تجاوز و محاصره مردم یمن و انتشار نا امنی و فتنه و اختلاف در یمن مایه تاسف و اندوه و نگرانی ما است؛ چرا که این اتفاقات از توطئه های دشمنان خارجی علیه یمن و ملت آن می باشد.

خطبای جمعه یمن در ادامه از سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های عربستان در حق مردم مسالمت آمیز و بی دفاع یمن و استمرار تحریم و محاصره یمن انتقاد کردند و از سازمان های بین المللی خواستند به وظیفه اخلاقی خود عمل کرده و مردم یمن را نجات دهند و در پایان از خداوند متعال درخواست کردند که کشور و ملت یمن را از شر اشرار و دشمنان و ظالمان حفظ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha