یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یمن

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به وحشی گری عربستان در حملات علیه مردم یمن اشاره کرد و گفت: جنگ یمن تقابل آزادی خواهی و اسلام واقعی با اسلام تکفیری و آمریکایی است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که تجاوز عربستان به یمن سبب تثبیت جایگاه انصار الله در این کشور شده است، اظهار داشت: مردم یمن به دنبال حق اولیه خود یعنی آزادی هستند، اما عربستان بدون در نظر گرفتن مبانی حقوقی، به کشتار بی رحمانه آنان می پردازد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به وحشی گری عربستان در حملات علیه مردم یمن اشاره کرد و گفت: جنگ یمن تقابل آزادی خواهی و اسلام واقعی با اسلام تکفیری و آمریکایی است.

وی با بیان این که حمله آل سعود به یمن فاجعه ای برای  جهان اسلام است، تصریح کرد: آل سعود مزدور صهیونیست و استکبار جهانی است، به همین خاطر مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل آن واکنشی نشان نمی دهند.

*سؤالی که باید از مجامع بین المللی پرسید؟

حجت الاسلام سپهر در ادامه گفت: سؤال این جاست که سازمان های بین المللی که در برابر پیشرفت های علمی و پژوهشی کشور های در حال توسعه واکنش نشان می دهند و بیانیه صادر می کنند، چگونه در قبال این کشتار ناجوانمردانه سکوت کرده اند؟

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی و خوزستان در راهپیمایی حمایت از یمن، آن را نشان دهنده استکبار ستیزی دانست و افزود: مردم همانند هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ظلم و ستم را هرگز بر نمی تابند و انشاء الله روزی شاهد پیروزی مقاومت و خورشید عدالت خواهی در جهان باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha