چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه امام هادی(ع) اهواز، جدیت در تحصیل و تهذیب نفس را رسالت اصلی طلاب خواند و گفت: اگر طلبه ای خوب درس بخواند، می تواند به مراتب علمی برسد و در کنار آن باید به تزکیه نفس بپردازد تا بتواند دیگران را هدایت کند.

حجت الاسلام سید محمدرضا حسن زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با تاکید بر ضرورت توسعه مدارس علمیه، گفت: اگر مدارس علمیه از نظر علمی و اخلاقی فعالیت های کیفی انجام دهند و این فعالیت ها با پشتوانه اساتید خبره باشد، به یقین کثرت مدارس علمیه سبب ایجاد رقابتی علمی، میان دیگر حوزه های علمیه خواهد شد.

وی به نحوه جذب داوطلبین ورود به مدرسه علمیه امام هادی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغاتی که این مدرسه  در ایام جذب انجام داده، همگی بر اساس فعالیت های صورت گرفته در مدرسه است، به گونه ای که وقتی فردی برای جذب به این مدرسه مراجعه می کند، ما با در اختیار قرار دادن برنامه سالانه و روند اجرایی،علمی مدرسه، او را از شرایط آگاه کرده و بدین صورت وی می تواند متناسب با روحیات و شیوه زندگی خویش وارد حوزه شود.

مدیر مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز با بیان این که بیشترین جذب طلاب در سال جاری از مساجد اطراف مدرسه بوده است، خاطرنشان کرد: اجرای گسترده طرح صالحین در سطح اهواز سبب پرورش جوانان جزب اللهی و مستعد برای دریافت آموزه های الهی می شود، بیشترین جذب سال جاری مدرسه علمیه امام هادی(ع) را از میان افراد مسجدی انجام داده ایم.

 حجت الاسلام حسن زاده، جدیت در تحصیل و تهذیب نفس را رسالت اصلی طلاب خواند و گفت: اگر طلبه ای خوب درس بخواند، می تواند به مراتب علمی برسد و در کنار آن باید به تزکیه نفس بپردازد تا بتواند دیگران را هدایت کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha