سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 349431
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
18

حوزه/ مسئول بسیج دانشجویی خوزستان، تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی را ضروری خواند و گفت: بسیجیان باید با بهره گیری از رهنمودهای بزرگان و روحانیت گام های خود در مسیر حق استوار بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بهمن شهریاری، امروز در همایش همدلی و هم زبانی، در اهواز با اشاره به اهمیت فعالیت بسیجیان در فضای مجازی و تشکیل تیم های سایبری، اظهار داشت: نقش بسیج و بسیجی در برهه کنونی بسیار مهم و اثرگذار است و به نوعی می توان گفت که بسیج قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

وی، تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی را از ضروری خواند و گفت: بسیجیان باید با بهره گیری از رهنمودهای بزرگان و روحانیت گام های خود در مسیر حق استوار بردارند.

شهریاری با بیان این که مسئولان همواره برای حل مشکلات چشم امید به بسیج دارند، گفت: توانایی و کارآمدی نیروهای بسیجی می تواند سبب خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن شود.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به سخنان رهبری پیرامون اهمیت و جایگاه والای بسیج اظهار داشت: بسیجیان باید همراه مسئولان در جهت رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان این که دشمن همواره برای تفرقه و رسیدن به اهداف خود برنامه هایی جدید طراحی می کند، ابراز داشت: در برهه کنونی دشمن سعی دارد تا با اختلاف افکنی میان دولت و ملت و عادی سازی و به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی از سوی ایران، به اهداف خود برسد.

 شهریاری، بصیرت و آگاهی را از ویژگی های یک بسیجی برشمرد و گفت: حفظ و استمرار صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه ای است که بسیجیان بر عهده دارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha