شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: آخرین کسی که حق دارد در مخالفت با داعش صحبت کند، سفیر آمریکا و دیگر آمریکایی ها هستند؛ چرا که خود آنها داعش و تکفیری ها را ساختند و به آنها سلاح دادند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین تاکید کرد: با توجه به اوضاع منطقه، لبنان کشوری است که با فداکاری و ایثار ارتش، همراه با حمایت و آگاهی مردم و نیز با سیاست و حکمتی که دارد، پابرجا مانده و این ادعاها و سخنان سخیف سفیر آمریکا نیست که لبنان را حفظ کرده.

 وی افزود: اقدامات ارتش و حزب الله و فداکاری های مردم لبنان همه و همه به خاطر مشکلاتی است که آمریکا برای ما ایجاد کرده و از این رو همیشه با اسرائیل یا تکفیری ها درگیر هستیم.

سید صفی الدین گفت: آخرین کسی که حق دارد در مخالفت با داعش صحبت کند، سفیر آمریکا و دیگر آمریکایی ها هستند؛ چرا که خود آنها داعش و تکفیری ها را ساختند، به آنها سلاح دادند و به آنها کمک کردند تا به جان کشورهای اسلامی افتاده، نظامیان لبنان را به گروگان بگیرند و امنیت ما را تهدید کنند.

وی افزود: سخنان گذشته حزب الله توهم نبود و نشانه آن هم پیروزی های ارتش لبنان در "راس بعلبک" می باشد که توانستند با وجود امکانات اندک پیروز شوند و این امر نشان دهنده این واقعیت است که ما با اتکا به ارتش خود می توانیم به نتایج مهمی دست یابیم.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: هنگامی که تصمیم سیاسی درستی اتخاذ شود و پوشش سیاسی به درستی فراهم شود ارتش نیز می تواند موفق شود.

 وی افزود: دستاوردهای دو روز پیش نیروهای امنیتی لبنان و بازداشت یکی از تروریست های تکفیری تاثیرگذار که در ربودن نظامیان ارتش و قتل آنها  دست داشته نشان دهنده قدرت دستگاه امنیتی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha