شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم: هزاران تبریک به قهرمانان نیروهای مسلح و بسیج مردمی و پیشمرگه و عشایر اصیل که توانستند تروریست های داعش را زیر پای خود له کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به نیروهای مسلح و بسیج مردمی و نیروهای پیشمرگه و عشایر اصیل عراق به خاطر در هم کوبیدن نیروهای داعش در صلاح الدین و تحقق پیروزی های پی در پی تبریک گفت.

سید عمار حکیم گفت: هزاران تبریک به قهرمانان نیروهای مسلح و بسیج مردمی و پیشمرگه و عشایر اصیل که توانستند تروریست های داعش را زیر پای خود له کنند و پیروزی های پی در پی برای عراق محقق کنند و استان صلاح الدین را به طور کامل از لوث وجود داعش پاک کنند. از خداوند متعال می خواهم آنها را تایید کند و ترس از انها را در دل دشمنان بیفکند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی و بسیج مردمی با حمایت نیروهای عشایر اصیل دست به عملیات بزرگی به نام لبیک یا رسول الله در محورهای متعددی زده و موفق شده اند شهر تکریت و حومه آن را از لوث وجود تروریست های داعش پاک کنند. این حمله بزرگ از چند محور و با مشارکت هزاران نفر از نیروهای امنیتی و بسیج و مجاهدان صورت گرفت و این نیروها توانستند مناطق متعددی را آزاد کنند و این در حالی است که نیروهای داعش از شکنندگی زیادی برخوردار هستند و نتوانسته اند در برابر این نیروها مقاومت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha