پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 347496
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
سید عمار حکیم- بشیرنجفی

حوزه/ سیاستمداران باید دردها و مشکلات مردم مظلوم را درک کنند؛ چرا که عراق دشمنان زیادی دارد و توطئه های آنها فقط به ترور محدود نیست، بلکه دشمنان عراق با افکار منحرف و افراطی خود به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و مبانی مردم عراق هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با آیت الله بشیر النجفی دیدار کرد. آیت الله نجفی در این دیدار بر ضرورت تقویت نیروهای امنیتی و بسیج مردمی برای نجات عراق از لوث وجود داعش و آزاد شدن آخرین وجب از خاک عراق تاکید کردند و گفتند: در این زمینه باید اشتباهات دولت های گذشته جبران شود و با تمام اشکال فساد مبارزه شود.

ایشان همچنین بر اهمیت حمایت و تقویت وحدت ملی عراق و خدمت به مردم عراق تاکید کردند و افزودند: سیاستمداران باید دردها و مشکلات مردم مظلوم را درک کنند؛ چرا که عراق دشمنان زیادی دارد و توطئه های آنها فقط به ترور محدود نیست، بلکه دشمنان عراق با افکار منحرف و افراطی خود به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و مبانی مردم عراق هستند.

آیت الله نجفی افزودند: جایگاه نجف اشرف باید همچنان به عنوان نماد ملی معنوی عراق حفظ شود. ایشان با اشاره به جایگاه رفیع و بزرگ نجف اشرف در تمدن عراق افزودند: نجف اشرف باقی است و همچنان نیز به عنوان نماد دینی از دسترس توطئه های دشمنان دین و کشور به دور خواهد ماند.

سید عمار حکیم نیز در این دیدار گزارش کوتاهی از مهم ترین تحولات روز و روند سیاسی عراق و سفر اخیر خویش به اردن ارائه کرد و پیروزی های اخیر مردم عراق در برابر تروریست های داعش را به مرجعیت دینی عراق تبریک گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha