یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: موضع ثابت و همیشگی ما این است که با درگیری ها و نزاع های عربی و اسلامی و منطقه ای مخالفیم، چون این درگیری ها موجب فرسایش ملت ها می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در یادداشتی در فضای مجازی از تلاش های صورت گرفته در جهت تحقق آرامش در یمن تشکر کرد و خواستار از سرگیری گفتگو برای خروج از بحران سیاسی شد.

وی افزود: موضع ثابت و همیشگی ما این است که با درگیری ها و نزاع های عربی و اسلامی و منطقه ای مخالفیم، چون این درگیری ها موجب فرسایش ملت ها می شود.

سید حکیم گفت: ما همچنین از تلاش های صورت گرفته در زمینه تحقق آرامش و توقف خونریزی در یمن عزیز تشکر می کنیم و آرزومند وحدت داخلی یمن و از سرگیری هرچه زودتر گفتگوها برای خروج از بحران سیاسی هستیم.

ائتلاف موسوم به ائتلاف عربی به رهبری عربستان روز گذشته سه شنبه توقف بمباران یمن را اعلام کرد و این در حالی است که این حملات و تجاوزها شهدا و مجروحان زیادی را در استان های مختلف یمن برجای گذاشته است به گونه ای که طبق برخی گزارش های بین المللی شمار قربانیان این حملات حدود 950 شهید و 3500 مجروح می باشد که البته افرادی که به بیمارستان ها مراجعه نکرده اند در این آمار لحاظ نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha