یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: بنای عراق جدید مسؤولیت رسانه ها است، زیرا عراق برای ساخت جامعه، فعال سازی نهادهای اجتماعی و همچنین انتشار آگاهی سیاسی و تحکیم مفهوم دموکراسی در جامعه همراه با نشر فرهنگ گفتگو و پذیرفتن اختلافات و تعامل و همزیستی با دیگران، نیازمند رسانه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در کنفرانس ملی آزادی مطبوعات گفت: ما بر این باوریم که عراق نیازمند ماشینی رسانه ای بزرگ، پخته و هوشیار است تا بتواند در بنای مسالمت اجتماعی سهیم باشد و توزانی سیاسی را در جامعه ایجاد کند.

وی افزود: بنای عراق جدید مسؤولیت شما رسانه ها است، زیرا عراق برای ساخت جامعه، فعال سازی نهادهای اجتماعی و انتشار آگاهی سیاسی و تحکیم مفهوم دموکراسی در جامعه همراه با نشر فرهنگ گفتگو و پذیرفتن اختلافات و تعامل و همزیستی با دیگران، نیازمند رسانه است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خطاب به اصحاب رسانه عراق گفت: عراق و روزگار فعلی روزگار شما است و فرصتی تاریخی برای شما فراهم شده تا در ایجاد شکافی بزرگ در تاریخ سهیم بوده و در ایجاد فضای سازش ملی سهیم باشید و من اطمینان دارم که شما با هوشیاری، عزم ملی و احساس مسؤولیت خود توان انجام این کار را دارید، ما نیز همواره در کنار شما خواهیم بود و به نقش بزرگ شما ایمان داریم.

لازم به ذکر است کنفرانس ملی آزادی مطبوعات با شعار (رسانه، آزادی، مسئولیت) و با حضور سید عمار حکیم و جمع زیادی از رؤسا و مدیران شبکه های تلویزیونی، روزنامه ها و فعالان مدنی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha