یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: وحدت عراق بهترین سلاح برای پیروزی بر داعش است و با توجه به اینکه شمار عشایر و قبایل مخالف داعش رو به افزایش است در روزهای آینده نیز شاهد تحقق پیروزی های بزرگی علیه داعش خواهیم بود و بار دیگر کنترل اوضاع به دست مردم عراق خواهد افتاد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم در انجمن فرهنگی با موضوع آثار منفی تجزیه عراق که در بغداد برگزار شد بار دیگر در مورد خطر تجزیه عراق هشدار داد و گفت: توطئه تجزیه عراق همه مردم را به آینده ای نامعلوم و مبهم سوق می دهد و خون های زیادی بر زمین ریخته خواهد شد و هیچ مشکلی نیز از عراق حل نخواهد شد.

وی افزود: تجزیه و جدایی موجب ثبات کشورها و ایالت های تشکیل شده نخواهد بود بلکه مشکلات جدید فراوانی ایجاد خواهد کرد که فقط در آن زمان دانسته می شود و در آن هنگام پشیمانی نیز سودی نخواهد داشت.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: اقشار مختلف عراق موجب تقویت همدیگر هستند و تجزیه عراق این گروه ها و اقشار را از هم جدا می کند و دیگر امکان حمایت گروه های مختلف از هم وجود نخواهد داشت و در داخل هر کشور جدید هم مشکلات فراوانی ایجاد خواهد شد و کشورهای بزرگ به خود جرات خواهند داد در این کشورهای کوچک ایجاد شده طمع کنند.

سید عمار حکیم ادامه داد: وحدت عراق بهترین سلاح برای پیروزی بر داعش است و با توجه به اینکه شمار عشایر و قبایل مخالف داعش رو به افزایش است در روزهای آینده نیز شاهد تحقق پیروزی های بزرگی علیه داعش خواهیم بود و بار دیگر کنترل اوضاع به دست مردم عراق خواهد افتاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha