جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید حکیم گفت: ما به دنبال تشکیل کشوری به روز و عدالت محور هستیم که بر اساس همزیستی و مسالمت اجتماعی بنا خواهد شد و زنان در این زمینه نقش فعال و مؤثری دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز شنبه در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا که در دفتر وی در بغداد برگزار شد گفت: زنان عراقی ثابت کرده اند وارثان حضرت زینب سلام الله علیها هستند.

وی افزود: در روز خجسته زن، بانوان عراقی ثابت کرده اند هرگز تسلیم نخواهند شد و از ایمانی مستحکم برخوردار هستند و وارثان حقیقی حضرت زینب در فداکاری و سربلندی و عمل به سیره فاطمی هستند.

سید حکیم افزود: امروز زن عراقی نماد حیات کشور است و با وجود تمام حملات تروریستی علیه خود همچنان زنده و پویا و فعال است و امروز زنان عراق بخش مکمل زندگی و امید در عراق هستند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: کسانی که به دنبال تخریب چهره بسیج مردمی عراق هستند اقلیتی منحرف هستند و با این سخنان بیهوده فقط عمر تروریسم را زیاد می کنند.

وی در مورد آینده عراق نیز گفت: ما به دنبال تشکیل کشوری به روز و عدالت محور هستیم که بر اساس همزیستی و مسالمت اجتماعی بنا خواهد شد و زنان در این زمینه نقش فعال و مؤثری دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha