یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
15

حوزه/ رهبر صابئیان مندائی تاکید کرد: مرجعیت دینی نجف اشرف زمامدار امنیت تمام مردم عراق بوده و هچنان نیز همین گونه است و تمام مردم عراق تحت عنایت انفاس پدرانه مرجعیت دینی عراق زندگی می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گروه صابئیان مندائی عراق به همراهی شیخ ستار جبار الحلو، رهبر صابئیان مندائی حرم امام علی علیه السلام را زیارت کردند.

شیخ ستار جبار رییس صابئیان در این دیدار از استقبال گرم و میزبانی مسؤولان آستان مقدس علوی تشکر کرد و برای آنها آرزوی توفیق نمود و تاکید کرد مرقد امام علی(ع) پناهگاه تمام طوایف عراق بدون هیچ استثنایی می باشد.

شیخ حلو تاکید کرد: مرجعیت دینی نجف اشرف زمامدار امنیت تمام مردم عراق بوده و هچنان نیز همین گونه است و تمام مردم عراق تحت عنایت انفاس پدرانه مرجعیت دینی عراق زندگی می کنند و همه ما با استفاده از رهنمودهای مرجعیت دینی متحد هستیم و عراق کشور و مهد تمام مردم عراق بدون هیچ تبعیض و استثنایی می باشد.

در این دیدار رعد جبارانمار مهاوی عضو شورای استان بغداد و صباح مهاوی عضو شورای روحانی صابئیان و طارق برکات و دکتر کامل کریم دو عضو شورای عمومی صابئیان و عدی اسعد خماس مشاور رسانه ای رویس صابئیان مندائی، این گروه را همراهی می کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha