دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم بر لزوم حفظ قداست اماکن دینی مانند نجف و کربلا و کاظمیه تاکید کرد و گفت: حرمت این شهرها به هیچ وجه نباید شکسته شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز جمعه حیدرالعبادی نخست وزیر عراق با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

آیت الله حکیم در این دیدار از دولت عراق خواست بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند؛ چرا که مردم عراق همه زندگی خود را فدای دفاع از عراق و مقدسات آن کرده اند.

ایشان از دولت عراق خواست با فساد اداری و حامیان فساد در دولت مبارزه کند.

آیت الله حکیم افزودند: تمام اقشار مردم عراق پس از تهدید مقدسات آنها توسط ترویست ها به میدان آمدند، اما هدف این مردم دفاع از یک حزب یا دولت نیست بلکه هدف آنها دفاع از عراق و مقدسات است.

ایشان در ادامه بر لزوم حفظ قداست اماکن دینی مانند نجف و کربلا و کاظمیه تاکید کرد و گفت که حرمت این شهرها به هیچ وجه نباید شکسته شود.

آیت الله حکیم همچنین در استقبال از شیخ خالد العطية رییس هیئت حج و عمره عراق از این هیئت خواست تمام تلاش خود را صرف کنند تا حاجیان را مناسک حج را به آسانی و راحتی انجام دهند.

ایشان از دست اندر کاران حج و عمره خواست بهترین خدمات را ارائه کنند و به وظایف خود در قبال حجاج عمل نمایند و از پیش برای موسم حج آماده باشند تا مردم مناسک حج را به راحتی و سهولت انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha