شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری مالکی

حوزه/ معاون رئیس جمهور عراق گفت: امروزه نیروهای بسیج مردمی به سومین نیروی نظامی عراق پس از ارتش و پلیس تبدیل شده اند وی گفت: با کمک بسیج مردمی و دیگر نیروهای عراقی، موفق شدیم به حملات گروه‌های تروریستی و تکفیری پاسخ دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از العالم،  "نوری مالکی" روز دوشنبه در مراسم جنبش اسلامی عراق گردانهای جند الامام، گفت: منطقه شاهد چالشهای بزرگی است و همه باید برای مقابله با توطئه‌های خطرناکی که هدف از آنها از بین بردن اتحاد ملتهای منطقه است، متحد شوند.

مالکی همچنین درباره نیروهای بسیج مردمی گفت: این نیروها امروزه به سومین نیروی نظامی عراق پس از ارتش و پلیس تبدیل شده اند و باید اعتبارات لازم برای آنان در نظر گرفته شود؛ حتی اگر این امر نیازمند آن باشد که بودجه برخی وزارتخانه‌ها حذف و به بسیج مردمی اختصاص یابد.

وی گفت: با کمک بسیج مردمی و دیگر نیروهای عراقی، موفق شدیم به حملات گروه‌های تروریستی و تکفیری پاسخ دهیم؛ و این پیروزی‌ها ما را به ادامه حمایت از بسیج مردمی و فراهم کردن همه نیازهای آن فرا می‌خواند، تا بتواند برای اجرای همه مأموریتهایش آماده شود.

نوری مالکی با اشاره به شایعه‌ها و دروغ پردازی‌ها ضد نیروهای بسیج مردمی، گفت: حملات شدید تبلیغاتی امروز ضد نیروهای بسیج مردمی مانند همان حملاتی است که قبلا ضد ارتش عراق و وفاداری آن مطرح شده بود.

وی گفت: هدف از این اقدامات به شکست کشاندن تجربه نیروهای بسیج مردمی و نابودی کامل این طرح ملی است.

معاون رئیس جمهور عراق از نقش نیروهای ارتش، پلیس فدرال، اداره مبارزه با تروریسم و دیگر نیروهای مسلح و جانفشانی های انان برای پاکسازی عراق از باندهای تروریستی و جنایتکار نیز، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha