سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
12

حوزه/ گروهی از ارامنه ارتدوکس عراق به همراهی شیخ ابراهیم الازیرجاوی مدیر موسسه خیریه امام خوئی در نجف اشرف، به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از ارامنه ارتدوکس عراق به همراهی شیخ ابراهیم الازیرجاوی مدیر مؤسه خیریه امام خوئی در نجف اشرف، حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) را زیارت کردند.

نواک آرام پتروسیان عضو شورای ارامنه بصره در گفتگو با مرکز تبلیغات آستان مقدس علوی گفت: امروز به زیارت آستان مقدس علوی در نجف اشرف مشرف شدیم و از آثار تاریخی و مقدس مرقد مطهر امیرالمؤمنین علی علیه السلام دیدن کردیم و باید گفت: امام علی علیه السلام پدر تمام مردم عراق از جمله شیعه و سنی و مسیحی و کرد می باشد.

پتروسیان گفت: ما بر این باوریم که امام علی(ع) ارکان انسانیت را بر افراشت، به انسانیت معنا بخشید و درس های زیادی در این زمینه به ما می دهد.

از سوی دیگر ترکون ملیکان رییس کمیته اداری ارامنه گفت: زیارت مرقد مطهر علی برای ما ارامنه مسیحی عراق و زندگی در جوار ایشان مایه افتخار است.

گروه ارمنی به همراهی مسؤولان بخش ارتباطات آستان مقدس علوی در جریان آخرین مراحل پروژه های توسعه استراتژیک حرم مطهر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha