سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
15

حوزه/ آیت الله نجفی ضمن تجلیل از پیروزی های نیروهای بسیج مردمی و حماسه آفرینی های آنها در دفاع از عراق، بر ضرورت استمرار مبارزه با تروریست ها داعش تاکید کرده و گفتند: "شما بازوان عراق و بازوان اسلام و بازوان حوزه علمیه هستید".

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گروهی از گردان های العقیده بسیج مردمی عراق با آیت الله بشیر نجفی از مراجع عراق دیدار کردند. آیت الله نجفی در این دیدار بر ضرورت بیرون راندن گروه های تکفیری و تروریست های داعش و بازپس گرفتن آخرین وجب عراق از آنها تاکید کرد.

وی ضمن تجلیل از پیروزی های نیروهای بسیج مردمی و حماسه آفرینی های آنها در دفاع از عراق، بر ضرورت استمرار مبارزه با تروریست های داعش تاکید کرد و گفتند: "شما بازوان عراق و بازوان اسلام و بازوان حوزه علمیه هستید".

آیت الله نجفی همچنین در دیدار با گروه هایی از شیعیان کشورهای حاشیه خلیج فارس بر ضرورت تمسک به فرمایشات اهل بیت علیهم السلام و آمادگی برای پاسخ به شبهات فکری تاکید کرده و افزودند: اندیشه مدرسه فکری شیعه اندیشه ای جاودان و محکم می باشد.

ایشان افزودند: ثبات شما بر عقیده و اندیشه خود نوعی دفاع از حق و اسلام اصیل و موجب امتداد و استمرار مدرسه فکری عظیم شیعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha