پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
12

حوزه/ آیت الله نجفی تاکید کرد علم آموزی از بهترین و برترین راه های نزدیکی به خداوند متعال است به شرط اینکه همراه با تزکیه نفس و خودسازی باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از اساتید جامعة المطفی از قم با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

اساتید جامعه المصطفی در این دیدار درباره مهم ترین فعالیت های علمی و دانشگاهی جامعه المصطفی برای طلاب خارجی گزارشی را به این مرجع شیعی ارائه کردند.

آیت الله نجفی نیز تاکید کرد علم آموزی از بهترین و برترین راه های نزدیکی به خداوند متعال است به شرط اینکه همراه با تزکیه نفس و خودسازی باشد.

ایشان افزود: مایه تاسف است که جامعه اسلامی به سمت و سوی افراط و خشونت برود و باید گفت که چنین اتفاقاتی نتیجه دوری از اهل بیت علیهم السلام می باشد.

آیت الله نجفی بر ضرورت نشر فرهنگ محبت و گذشت و تحمل دیگران و احترام به انسان ها تاکید کرد و از خداوند متعال خواست امت اسلام را به راه درست هدایت کند.

دیدار با علمای قم و شیراز

همچنین گروهی از علمای قم و شیراز در دیداری جداگانه با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کردند طلاب و اساتید حوزه باید هوشیار باشند که دشمنان اسلام در پس دشمنی با اندیشه اصیل اسلامی هستند و از این رو بر حوزه های علمیه در هر مکان واجب است آماده مسؤولیت پذیری رد دفاع از دین باشند و تفکر و اندیشه و نور اسلام و پیامبر و اهل بیت را در جهان منتشر کنند.

ایشان افزود: حوزه نجف اشرف از حوزه های علمیه مهم جهان اسلام است و انوار این حوزه همچنان درخشان و پرتو افشان است و این به برکت وجود امیرالمؤمنین علیه السلام می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha